wtorek, 17 grudnia 2013

Pierre Rene - Błyszczyk do ust

CHIC GLOSS Szykowny błyszczyk do ust :) nr.21 Magic Peach

Od producenta: Nowość - szykowne błyszczyki do ust.
Nowej generacji formuła o konsystencji żelu gwarantująca głęboki kolor i bardzo intensywny blask. Długotrwały efekt makijażu - zapewnia półpermanentne krycie.
Utrzymuje luksusowy poziom nawilżenia. Poj. 7 ml


Kolorek jest bardzo śliczny Magia brzoskwini z dodatkiem lekkiego brokatu:)
 Formuła błyszczyku jest żelowa, gęsta, bardzo wydajna.
Długo utrzymuje się na ustach. Ładnie pachnie, fajny aplikator i piękne eleganckie opakowanie. Usta są napięte, lekko powiększone, nawilżone.
Mały minusik- za to że, na ustach troszkę się klej. Oprócz małego minusiku oceniam błyszczyk na piątkę z plusem.


Znacie? Pozdrawiam!!

2 komentarze:

  1. ładna brzoskwinka :) Uwielbiam te błyszczyki zapraszam do mnie :) właśnie napisałam recenzję o nich ( 5 szt ) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam,że mam taki sam kolorek ale poszła sprawdzić i mam nr 20 ,taki bardziej jak róż :)

    OdpowiedzUsuń