wtorek, 26 listopada 2013

Kiko-cienie do powiek

KIKO
Dziś przedstawię Wam Kiko Włoską markę!!!
 Kolory : nr.68 (biały z perełkami brokatu),nr.157 (fioletowy)

Opis produktu:
Cień prasowany o wysokiej pigmentacji.Dostępne są 54 kolory matowe,satynowe i perłowe oraz glitter-brokatowe.





Jest to Włoska marka.
Cienie do powiek Kiko,dostałam w prezencie od mojej siostry która mieszka we Włoszech:)więc jak tylko do mnie przyjeżdża przywozi mi te wspaniałe kosmetyki KIKO.
Buziaki wielkie siostro,dzięki Tobie mój kuferek się powiększa,dobrymi kosmetykami:)
Cienie Kiko są świetne,trwałe i bardzo na pigmentowany kolor.Długo utrzymuje się na powiece.Można używać na sucho i mokro ten fioletowy nakładam na mokro,na sucho jest mniej widoczny.Natomiast biały z dodatkami brokatu wygląda na powiece bajecznie,przy nakładaniu niestety brokat się kruszy(ale tylko przy nakładaniu).Ponadto maja trwałe i estetyczne opakowanie.Nie uczula,nie szczypie,nie drażni.
Dla zainteresowanych-widziałam ostatnio na aukcjach internetowych,więc można "polować" na nie:)
Warto!!
 Koszt o.k 4 Euro za 3g.




4 komentarze:

  1. Kurcze miałam je w rękach i nie wiem czemu nie wzięłam . No tak to jest kobieta w drogerii 1000 myśli na sekundę :)
    pozdrawiam .
    Piękny ten fiolet .

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm sprawiają wrażenie dość tępych w aplikacji, albo mi się wydaje :P. To sreberko na nadchodzącą zimę będzie jak znalazł :). Nie znam firmy, ale gama kolorów powala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fioletowy kolorek mogę powiedzieć,że jest troszkę "tępy w aplikacji"żeby uzyskać ładny fioletowy kolorek,trzeba niestety nałożyć parę warstw;(

      Usuń