poniedziałek, 7 grudnia 2020

LUXURE PERFUMES - ZAPACHY DLA KOBIET

Witajcie! Dziś post będzie o nowych zapachach, marki Luxure Parfumes. Być może będą idealną inspiracją na nadchodzące pomysły na święta? Zapraszam!


LIKE ME - ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWO-JADALNY
Nuta głowy: cytryna, czarna porzeczka, malina
Nuta serca: tuberoza, jaśmin, imbir
Nuta spodu: drzewo cedrowe, toffee, wanilia, piżmo

Flakonik wody jest bardzo ładny, prosty, ale zarazem elegancki. Różowy i kobiecy kolor, z napisami niebieskimi, przyciąga uwagę. Aplikator działa bez problemu, dzięki niemu, ładnie i równomiernie rozpylamy zapach na skórę. Całość zapakowana jest w kartonowe pudełeczko z dodatkiem różowego piórka w środku - urocze.
Like Me to zapach słodko-owocowy z domieszką kwiatowej elegancji. Podoba mi się. Bardzo kobiecy, otulający i jak pisałam słodki. Przy pierwszym powąchaniu kojarzą mi się z zapachem poziomki, po pewnym czasie wybijają się o nuty kwiatowe. Zapach jest wesoły, moim zdaniem na wiosnę/lato.


VESTITO DYNAMIC BEAT OCEAN - ZAPACH KWIATOWO-ALDEHYDOWO-DRZEWNY

Nuta głowy: tangerynka, cytryna, różowy pieprz, aldehydy
Nuta serca: jaśmin, róża, pąki czarnej porzeczki, liście paczuli
Nuta spodu: piżmo, ambra, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe

Tu tak samo piękny zgrabny i elegancki flakonik, który przyciąga uwagę, z góry widoczny elegancki napis nazwy zapachu oraz logo marki - widać, że każdy szczegół jest dopracowany. Prezentują się na prawdę elegancko i pięknie zdobią toaletkę.
Woda perfumowana ma niebieski odcień, jak ocean, w sam raz nadaje charakter całości. Piękne jest otwarcie. Mocne, aromatyczne. Niby ostrzejsze, ale w taki miły sposób. Później oczywiście cichną lekko, są świeże, lekko cytrusowo, lekko kwiatowo z odrobiną bryzy morskiej. Jednym słowem świeżość, ale z pazurem. Zapach utrzymuje się kilka godzin, a na ubraniach jeszcze dłużej.


ELITE ROSITA - ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWY
Nuta głowy: czerwona mandarynka, różowy grapefruit, czarna porzeczka
Nuta serca: róża, nuty zielone
Nuta spodu: piżmo, mech dębowy, ambra, drzewo sandałowe

Flakonik prosty, a zarazem bardzo ładny z cudowną pomarańczową kokardką która dodaje mu pięknego wyglądu. Ogólnie muszę przyznać marka Luxure ma piękne flakony, swoich zapachów. W pudełeczku uroczy dodatek w postaci piórka.
Elite Rosita to połączenie róży z akordem mandarynki, różowego grapefruita, czarnej porzeczki i dość wyrazista baza z piżmem dla podkreślenia efektu. Zapach bardzo otulający, kobiecy i zmysłowy jednocześnie. Idealny na jesień.


Dostępność produktów Luxure: Najlepiej szukać je w małych drogeriach lub w sklepach internetowych. Ja najczęściej kupuję na allegro. Cena również na plus od 20- 25 zł/100 ml. Znacie zapachy od marki Luxure Parfumes?

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tych perfumach, ale mają bardzo ładne flakoniki. Z opisu wynika, że zapachy również mogą być cudne. Te pierwsze z toffee i wanilią bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam od nich dwa zapachy i mimo, że były bardzo przyjemne to dla mnie trwałość była zbyt krótka żeby sięgnąc po nie ponownie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze od nich zapachów ale chętnie bym zobaczyła jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I have never heard of these perfumes before, but they have very nice bottles.

    prosphairshop bob wig

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych perfum, ale VESTITO DYNAMIC BEAT OCEAN szczególnie mnie kusi :) Moje nuty zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chciałabym dostać jakiś piękny zapach na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa pierwszego zapachu perfum :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka ma wiele fajnych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba najbardziej kusi mnie pierwszy zapach ale i innych z miłą chęcią bym wypróbowała :). Śliczne proste flakoniki :). Wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ostatnie to zapewne odpowiednik Chloe Rose Tangerine, drugie to Versace, ale pierwszych nie mogę rozgryźć ;)

    OdpowiedzUsuń