czwartek, 25 kwietnia 2013

ShinyBox

WITAM!!
Miałam również przyjemność testować kosmetyki z pudełka ShinyBox zabawy z Vinted.pl Mnie udało się zdobyć na nie darmowe kody dzięki właśnie Vinted.pl i o to mam darmowe pudełka z takimi cudnymi kosmetykami:)
Wybrałam grudniowe i listopadowe Shiny.
W GRUDNIOWYM pudełku były takie kosmetyki:róż mineralny sypki,korektor mineralny,podkład mineralny ,podkład rozświetlający,baza pod makijaż,maskara,próbki kremu na noc do cery suchej,szampon do włosów chroniący skórę Emolient Linum oraz prezent w postaci naszyjnika inspirowanego stylem marynistycznym  od marki Zepter.
W LISTOPADOWYM pudełku:szampon + odżywka do włosów suchych i zniszczonych,łagodzące i nawilżające mydełko,mleczko do ciała z Lawendą i Rumiankiem,żel pod prysznic łagodzący i nawilżający oraz maseczka aktywnie masująca. 
 Baza pod makijaż redukująca niedoskonałości i zaczerwienienia-wydłuża trwałość makijażu.
Jestem bardzo zadowolona z tej bazy gwarantuje rewelacyjne efekty zawarta w nim Kofeina redukuje zaczerwienienia i stymuluje mikrokrążenie skórne.Velvet Skin-absorbuje nadmiar sebum.Hydromanil- intensywnie nawilża.Colour Balance- koryguje niedoskonałości i wyrównuje koloryt skóry.BAZA FREE SKIN-doskonale rozprowadza się na skórze,idealnie wygładza,ma delikatny zapach,stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż,przedłużający jego trwałość,dobrze zakrywa zaczerwienienia bądź niedoskonałości.Jestem bardzo zadowolona z tej bazy POLECAM jak najbardziej.
STOSOWANIE- bazę nałożyć równomiernie na oczyszczona twarz oraz szyję delikatnie wmasowując.
Mydełko Bentley Organic
Bardzo delikatne,przyjazne dla skóry mydełko zawierające estrakty z aloesu,jojoby i lawendy zabierzesz ze sobą wszędzie.Mydełko zapewni ukojenie Twojej skórze i zmysłom.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz