piątek, 26 kwietnia 2013

SANOFLORE- MIÓD ODŻYWCZY REGENERUJĄCY BALSAM DO TWARZY

Hejka!
Jakiś czas temu miałam okazję przetestować regenerujący balsam -miód odżywczy z olejkiem eterycznym, do suchej skóry i wrażliwej z Czysta Bio, marki Sanoflore. Jak się sprawdził, tego dowiecie się czytając dalej..

Co pisze producenta?
 CZYSTKA BIO zapewnia wyjątkowe właściwości regenerujące i odbudowujące skórę suchą i uszkodzoną.Wzbogacony w Miód Lipowy Bio balsam ten łagodzi i zapewnia skórze uczucie komfortu w bardzo delikatny sposób.
              -bez parabenów
              -testowany pod kontrolą dermatologiczną
              - z olejkiem eterycznym z Czystka Bio.
              - odpowiedni dla osób ze skórą wrażliwą.
Skład: 98% całości składników pochodzenia roślinnego,57% całości składników pochodzi z upraw ekologicznych, 29,7%upraw lokalnych (28,7%należących do SICA).


MOJA OPINIA:
Krem zachwycił mnie wspaniałym kwiatowym i  miodowym zapachem, odżywia koi i regeneruje naskórek, ma kremową konsystencję i łatwo rozprowadza się na skórze. Jest wydajny, po nim skóra jest nawilżona, gładka i delikatna. Stosowałam go na dzień i na noc, oczywiście nadaje się pod makijaż. Przyjemny zapach kwiatowo-miodowy sprawia, że krem z przyjemnością się aplikuje. Regenerujący miód odżywczy przeznaczony jest dla skóry suchej i  wrażliwej.Odpowiedni jest na każda porę roku.Jak dla mnie krem rewelacyjny godny do polecenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz