piątek, 18 marca 2022

DZIEŃ KOBIET - SPOTKANIE BLOGEREK

Witajcie! W ostatnią sobotę 12.03.2022, miałam przyjemność brać udział w spotkaniu blogerek, które organizowane było w Rybniku w naszej już dobrze znanej restauracji Kassandra. Było mi miło zobaczyć się z moimi dziewczynami blogerkami, po dość długiej przerwie, prawie 3 lata - szok!

W spotkaniu brały udział moje fajne, uśmiechnięte kobitki: Alicja, Aleksandra, Ja - Renata, Magdalena, Beata, Gabrysia

Spotkanie rozpoczęło się o godzince 12.00 i jak to przeważnie bywa, zaczęliśmy od jedzenia obiadu, który jak zawsze był bardzo smaczny. Ja lubię tę restaurację, jest smacznie i bardzo klimatycznie, często do niej wracam. Po obiadku przyszedł czas na prezenty i rozmowy. Prezentacji żadnych nie było, bo niestety takie chore czasy - pandemia!


A co udało nam się dostać, od naszych dobrych sponsorów? Zapraszam do oglądania!
Marka BIELENDA PROFESSIONAL podarowała nam kojącą linię Microbiome Pro Care. Mikrobiotyczne serum kojąco-wzmacniające, krem kojąco-nawilżający.

O stan naszej skóry zadba polska marka naturalnych kosmetyków Sensum Mare natural skincare. Na zdjęciu znajduje się tonik do twarzy oraz emulsja do demakijażu.

Marka Baltic Collagen podarowała nam kosmetyki które są oparte na bazie naturalnego kolagenu - skomponowanego z ekologicznego surowca najwyższej jakości. Dostaliśmy krem do rąk, serum na okolice oczu i ust oraz mleczko kolagenowe do twarzy i dekoltu.

Moje pszczoły  świeca z wosku pszczelego.

Produkty do pielęgnacji twarzy - micelarny krem pod oczy, mazidło odżywczo kojące oraz płyn do demakijażu, podarowała nam marka Polny warkocz.

Marka Luxure podarowała nam pachnące zapachy. Zapach Temptation, Vestito, ręczniczek, dwa zapachy do auta czy szaf, długopis.
 
Sessio to owocowa linia kosmetyków do pielęgnacji włosów średnioporowatych oraz jak włosy schną? Czas na herbatkę!

Od marki Felicea dostaliśmy nowość na rynku, olejek do pielęgnacji ust.

A na koniec upominek od mojej Oli - dziękuję 💗 Ty wiesz co tygryski lubią najbardziej.



Dziękuję sponsorom za świetne upominki, jak i Wam dziewczyny za mile spędzony czas. Mam nadzieję, że do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to otwarcie sezonu jeśli chodzi o spotkania blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Az miło popatrzeć, na tak pięknie uśmiechnięte buzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są zawsze pełne pozytywnej energii! Gratuluję, że si udało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super spotkanie, i jakie świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe są takie spotkania, chciałabym w takich uczestniczyć :) Miałam okazję być tylko na see blogers w Łodzi. Widać, że spotkanie było udane :) Super wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń