poniedziałek, 8 czerwca 2020

TĘSKNOTA ZA NORMALNOŚCIĄ ROK 2019

Witajcie! Dziś będzie mały przegląd 2019 roku, co udało nam się zwiedzić, a w domowym zaciszu stworzyć. Zapraszam...

1. Małe Ciche - Marzec


2. Ustronie Morskie - Maj



3. Wysowa Zdrój -  Koniec Maja (moje ulubione zacisze)


4. Moje rodzinne strony- wiadomo, najważniejsze. Kłodzko


5. MURZASICHLE - Lipiec


6. PODDĄBIE - Wrzesień


7. KOŚCIELISKO - Październik


I na tym byśmy zakończyli. Jaki będzie rok 2020? Tego dowiecie się już wkrótce! Komu się podobało, niech zostawi łapkę w górę, będzie miło :)
Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. O wow najbliżej mi do Wysowej Zdroju :) Znajome tereny. Super montaże filmików!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w miejscowości Małe Ciche :) Pięknie tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie byłam niestety w żadnych z tych miejsc

    OdpowiedzUsuń
  4. W Murzasichle byłam chyba 10 lat temu i to bylo takie wspaniałe miejsce <3 Mam nadzieje, że kiedyś tam wróce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wszystkie miejsca, które tu pokazujesz, są bardzo piękne. Twoje miasto rodzinne jest przyjemne do odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie byłam w żadnym miejscu, a szkoda! Ale wszystko mam nadzieję przede mną, pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kościelisko chciałabym odwiedzić :). PS. Bardzo fajnie zmontowany film, bardzo przyjemnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne filmiki :) W Murzasichle byłam wieki temu, jeszcze w liceum. Chętnie wybrałabym się tam z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie tęsknię... u mnie zawsze tak samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. W żadnym z tych miejsc niestety nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tęskno ale teraz już jest lepiej :) Za kilka dni zawitam ponownie w Szklarskiej Porębie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo tak, mega mi szkoda tego roku... jest taki do dupy, że szok xD

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam niestety w żadnych z tych miejsc, ale Fajnie miejsca

    OdpowiedzUsuń