czwartek, 16 kwietnia 2020

YANKEE CANDLE - KILIMANJARO STARS

Witajcie! Dziś przedstawię wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candleserii Classic o nazwie Kilimanjaro Stars.

Aromat czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą - opis ze strony goodies.pl


Wosk dostajemy w ciemno granatowym kolorze z etykietą przedstawiającą piękną rozgwieżdżoną noc nad majestatycznymi górami Kilimanjaro. Już na sam widok produkt kusi do zakupu.
Kilimanjaro Stars jest tajemniczy, otulający, świeży i uwodzicielski. To połączenie czystego górskiego powietrza z chłodną świeżą miętą i ciepłą paczulą. Zapach ten kojarzy mi się z męskimi ekskluzywnymi perfumami.
Jest intensywny (więc uwaga z kruszeniem) zdecydowany, z klasą, ale nie męczy nosa i nie powoduje bólu głowy, raczej uwodzi i pociąga. Idealny dla mężczyzn i kobiet, na dzień i na wieczór, zarówno jesienną jak i letnią porą.
Jeśli więc, lubicie męskie aromaty to ten wosk, na pewno przypadnie Wam do gustu. Mnie się bardzo podoba!


Kilimanjaro Stars jak i inne zapachy Yankee Candle znajdziecie w cenie 9 zł. Dostępność na stronie goodies.pl

Znacie ten zapach ?

21 komentarzy:

  1. Znam ten zapach i dla mnie też jest bardzo męski. Nie jest tragiczny, ale na pewno kolejny raz się na niego nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zaopatrzyć się w jakieś woski właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam wosków, muszę do tego wrócić, bo mam spory zapas :) Tego zapachu akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intensywny i ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA teraz palę jakiś ślubny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę uwielbiam ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie męskie zapachu bardzo lubię, ten zapach wydaje się idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie takie meskie zapachy we wnetrzach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe... nigdy nie miałam żadnego "męskiego" zapachu swiecy czy wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym poznała ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego zapachu. Już dawno nie paliłam wosku, ostatnio u mnie świece pachnące częściej się palą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ze to taki męski zapach musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie szczególnie jestem przekonana do tego wosku, jednak nie tym razem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za męskimi zapachami

    OdpowiedzUsuń