poniedziałek, 24 lutego 2020

ZIELONE LABORATORIUM - NATURALNE KOSMETYKI WEGAŃSKIE

Witajcie! Dziś przedstawię nową linię naturalnych kosmetyków, marki Zielone Laboratorium, a konkretnie mowa będzie o kremie do mycia ciała ujędrniająco - regenerującym aloes i olejek pomarańczowy oraz o wygładzającym peelingu do ciała marchewka i płatki owsiane. Zapraszam!


Krem do mycia ciała przeznaczony do codziennego stosowania, stworzony na bazie roślinnych substancji myjących. Olejki eteryczne i żel aloesowy oczyszczają i delikatnie masują ciało wspomagając mikrocyrkulację, skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Zawiera naturalne i delikatnie myjące środki.
Sok z aloesu - Oczyszcza, ujędrnia i regeneruje naskórek oraz poprawia miejscowe krążenie krwi. Dostarcza antyoksydanty pomagające zwalczać wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry. Likwiduje podrażnienia i łagodzi reakcje alergiczne.
Olejek pomarańczowy - wzmacnia tkankę łączną, działa regenerująco, ujędrniająco i antycellulitowo na skórę, działa antyseptyczne i oczyszczające.
Olejek jaśminowy - przyspiesza mikrocyrkulację, działa nawilżająco i zmiękczająco.
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Alcohol Denat., Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sucrose Laurate, Sucrose Stearate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Parfum, Tocopherol, Phytic Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, D-Limonene, Amyl Cinnamal, Citric Acid, Luffa Cylindrica, CI 74160. 


Krem do ciała dostajemy w plastikowej butelce z dozownikiem typu press, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Pojemność 250 ml. Zapach bardzo przyjemny dla nosa, jest świeży i trochę kwiatowy.
Konsystencja kremowa, średnio gęsta, z niebieskimi drobnymi zatopionymi mikrocząsteczkami. Te drobne mikrocząsteczki przeczytałam, że to luffa czyli trukwa (roślina dyniowata), której owoce po wysuszeniu mogą być gąbkami o różnym stopniu ścieralności. Masując skórę, pod palcami można wyczuć delikatne drobinki, które działają jak peeling. Jest bardzo delikatny, więc w żaden sposób nie podrażnia skóry. Pozostawia skórę oczyszczoną, lekko pachnącą, a dzięki zawartym olejom w składzie również delikatnie nawilżoną.



Peeling do ciała Bogactwo roślinnych olejów: słonecznikowego, marchwiowego i oliwkowego natłuszcza skórę. Peeling uwalnia skórę z martwych komórek wyrównując jej koloryt. 
Sól kamienna z Kłodawy – naturalne źródło mikroelementów takich jak magnez, potas, cynk, żelazo.
Oliwa z oliwek – ma właściwości nawilżające. Zawiera też przeciwutleniacze, takie jak witamina A i E.
Olejek grapefruit – odżywia i regeneruje, zwęża pory, odświeża, tonizuje naskórek, działa przeciwzmarszczkowo.
Olej słonecznikowy – ma działanie przeciwzapalne. Zmiękcza i wygładza skórę. Przeciwdziała powstawaniu wolnych rodników. zawiera kwasy tłuszczowe, fosfolipidy i witaminę E. Wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza i regeneruje naskórek. Ma działanie antyoksydacyjne.
Olej marchwiowy - wyraźnie poprawia i wyrównuje kolor skóry oraz wpływa korzystnie na jej elastyczność. Dzięki witaminom (A, B, C, D, E, H, K) cera wygląda na zdrową i odżywioną. Zawiera flawonoidy, naturalne antyoksydanty.
Płatki owsiane – nawilżają skórę i łagodzą podrażnienia. Zawierają witaminy i minerały (magnez, selen). Opóźniają procesy starzenia się skóry.
Cynamon - ma działanie ściągające, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne, przeciwwirusowe, rozgrzewające i przeciwbólowe.
Skład: Sodium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate SE, Olea Europaea (Olive) Husk Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopherol, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Cinnamomum Zeylanicum (Cinnamon) Bark Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil, Beta-Carotene, Ascorbyl Palmitate, Avena Sativa (Oat) Kernel Meal , D-Limonene, Cinnamal.


Peeling do ciała dostajemy z plastikowym, zakręcanym czarną zakrętką słoiczku, o pojemności 350 ml.
Zapach jest delikatny i lekko orzeźwiający. Ja wyczuwam marchewkę, olejek grejpfrutowy i delikatny cynamon.
Po otwarciu, na powierzchni znajdziemy fazę olejową, którą należy wymieszać, wtedy uzyskamy konsystencje bardziej płynną. Konsystencja ta, nie wylewa nam się z dłoni i ładnie trzyma się na ciele. Kryształki soli z płatkami owsianymi, zawarte w peelingu mają odpowiednią wielkość, dzięki czemu przyjemnie masują skórę i zdzierają stary naskórek.
Już po pierwszym użyciu skóra staje się wygładzona, gładka i lekko natłuszczona, więc dodatkowy produkt jest już nam nie potrzebny.


Szczotka do masażu ciała na sucho, lub mokro z zależności od preferencji. Ma na celu pobudzić krążenie, zredukować cellulit, ujędrnić skórę i oczyścić organizm z toksyn.
Szczotka wykonana jest z gładkiego drewna z napisem firmowym Topestetic, a na nim materiałowy pasek, który umożliwia trzymanie szczotki. Dół - twarde dość gęste i szorstkie włoski o średniej długości. Szczotkę stosuje na sucho razem z opisanym peelingiem. Nakładam produkt na uda, brzuch, pośladki i masuje delikatnie przez kilka minut.
Skóra po takim masażu jest miękka, zaróżowiona i wyraźnie gładsza. Co do cellulitu, to myślę, że potrzeba tu czasu, choć szczerzę w to wątpię, ale zobaczymy. Póki co jest przyjemność i odprężenie.

Tak więc, z produktów jestem bardzo zadowolona i powiem Wam, ciekawią mnie inne kosmetyki tej marki. Produkty znajdziecie na stronie Topestetic gdzie obsługa jest na wysokim poziomie, a w razie jakichkolwiek pytań, jest możliwość konsultacji z kosmetologiem.
Znacie moje lub inne produkty, marki Zielone Laboratorium?

17 komentarzy:

  1. Ta szczoteczka do masażu mnie zaciekawiła. Sklep topestetic znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na peeling chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie kojarzę żadnej rzeczy Zielonego Laboratorium. Wielki plus na starcie za to, że są wegańskie. Z autopsji wiem, że aloes jest świetnym produktem. Mam tego typu kremy i żele i sprawdzaja się fenomenalnie. Tutaj jednym ze składników jest sok aloesowy. Super;))

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się konsystencja peelingu. Aczkolwiek najbardziej ciekawi mnie szczotka. Bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze tych kosmetyków ;) mam podobną szczotkę i bardzo lubię szczotkowac nią ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki tej marki od pewnego czasu mocno mnie interesują, ale jeszcze na nic się nie zdecydowałam. Ten peeling do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie produkty tej marki od kilku lat, ale jakoś tak zawsze mi schodzi i schodzi i nie mam kiedy ich wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba produkty wyglądają bardzo kusząco, będę musiała kiedyś zapoznać się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentują się bardzo fajnie, jak domowe kosmetyki :-) Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o kosmetykach wegańskich, ale nigdy nie miałam okazji ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną szczotkę i jest naprawdę fajna, choć częściej stosuję ją do mycia ciała niż do suchego masażu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To kolejna przyjemna firma na mojej liście i z pewnością niedługo coś od nich zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie tu czasem zaglądam, ale ostatnio się coś zagubiłyśmy. Dziś znów się widzimy. A możesz mi powiedzieć, czy kosmetyki od Alkemie https://alkemie.com/ próbowałaś już? Chętnie bym przeczytała opinię na ich temat, bo mnie zainteresowały. W razie co też podsuwam temat!

    OdpowiedzUsuń