środa, 9 stycznia 2019

NOWE PERFUMY BI-ES, NUMBERS COLLECTION

Witajcie! W ostatnim czasie miałam okazję poznać wody perfumowane dla kobiet z kolekcji Numbers, od marki Bi-es.
Cała seria opiera się na numerologii. Stanowią ją wyselekcjonowane zapachy skomponowane tak, by odpowiadały danym charakterologicznym numerkom. Zapraszam zatem na serię 5 wód perfumowanych.


Wody perfumowane dostajemy w opakowaniach szklanych, skromnych, a zarazem bardzo eleganckich. Złote akcenty w szacie graficznej i złote korki dodają flakonikom uroku, elegancji. Aplikator również w kolorze złotym, który działa bez zarzutów i dozuje odpowiednią ilość produktu. Flakoniki o pojemności 50 ml, idealny zatem do torebki.
Dodatkowo każdy flakonik z zapachem, jest zapakowany w zafoliowane, kartonowe pudełko.


Zapach No2 jest odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz.
Energetyczny i nieskrępowany. Nuty głowy to pieprz jamajski, wanilia, paczula. Nuty serca: hibiskus, frezja, aksamitka. Nuty podstawy: drzewo sandałowe, cedr, gruszka.
Jest kwiatowy, trochę słodki, pudrowy, a zarazem bardzo świeży. Podoba mi się.
No3 jest doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety. Nuty głowy to owoc granatu, nektarynka, gruszka. Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek. Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń.
Jest to zapach dość mocny, konkretny i ciepły, ale nie drażni nosa. Bardzo ładny, kobiecy i zmysłowy.


No6 zapach lekki, radosny, ale też zmysłowy, w którym piżmo łączy się z ujmującym kwiecistym bukietem, doskonały dla kobiet wrażliwych, szczodrych i oddanych ideałom. Jest to ładny i przyjemny zapach.
No9 jest odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Nuty głowy to mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski. Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja. Nuty podstawy: wanilia, kawa, paczula.
Kompozycja intensywna, ale i jednocześnie delikatna, świeża, z lekko słodką owocową nutą. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny, bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.
No33 jest doskonały dla kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznych. Nuty głowy to czarna porzeczka, róża, frezja. Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula. Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo.
Głównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowość - nektar z czarnej porzeczki.


Wszystkie zapachy mają to coś w sobie, są ciekawe, ładne, mocne i bardzo trwałe.
Perfumy Bi-es znajdziecie w sklep w cenie 35 zł/ 50 ml. Tam również znajdziemy zapachy w wersji męskiej.

A Wy znacie zapachy z kolekcji Numbers?

31 komentarzy:

  1. No 3 bym chętnie wypróbowała, dla osób optymistycznych to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią przypomniałabym sobie te zapachy. Dawno ale to dawno ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa opcja z taką gromadką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zapachy i bardzo urocza jest cala ta kolekcja, niczym male pszczolki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zainteresował mnie No9 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mają flakoniki. Nie znam żadnego z tych zapachów, nie miałam jeszcze ani jednego Bi-es :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je i ja, zapachy są ładne i trwałe :) do tego te urocze flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jakiś czas kuszą mnie te małe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale fajnie się reprezentują. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tych zapachów polubiłam nr 2 i nr 33 :) Bardzo fajnej jakości są te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądają te perfumy, z chęcią je poznam

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perfumy sa bardzo ładne. Znam i podobają mk sie te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachów nie znam, ale flakoniki mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji poznać tych zapachów, ale bardzo mnie one ciekawią :) Przyznam szczerze, że sama koncepcja serii jest niezwykle intrygująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jeszcze tych zapachów, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam tą kolekcję perfum, są tanie a większość zapachów przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą kolekcję i jestem oczarowana dwoma zapachami, jednak nie pamiętam które to numery.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować ale myślę że za jakiś czas chętnie się skusze

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te perfumy, super sprawa . dwa zapachy mnie oczarowały. jednego perfumu nie mam, tego różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam je już na paru blogach i nadal mam to samo wrażenie: wąchałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę skusić się na poznanie jakiegoś z zapachów Bi Es. Ciekawi mnie nr 9, podobają mi się jego nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają śliczne flakony. Koniecznie muszę koniecznie poznac zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzieś juz ostatnio sie z nimi spotkałam w blogosferze. Chetnie bym je przetestowała :+)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają flakoniki :) ładnie wyglądają, ale wąchałam te perfumy i niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zapach No9 mnie ciekawi ;) Ale na razie muszę swoje "śmierdzidełka" skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam spory sentyment do perfumy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od pewnego czasu ciekawią mnie zapachy tej marki.

    OdpowiedzUsuń