środa, 8 października 2014

ESTETICA, DERMO PHARMA + MASKA KOMPRES 4D

Aktywne OCZYSZCZENIE I REDUKCJA TRĄDZIKU

Od producenta:
Rewolucyjna maska kompres 4 D, nasączona aktywnymi składnikami, idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy, równomiernie rozprowadza skoncentrowaną formułę oraz skutecznie działa w kierunku wnętrza skóry. Profesjonalny zabieg na twarz do samodzielnego wykonania w domu.

Problem skóry: wypryski, zaskórniki, zanieczyszczenia i rozszerzone pory, zmiany zapalne.

Dla jakiego wieku: 15+
Efekt:
-regulacja i zwężenie porów
–redukcja zaskórników i wyprysków
–rozjaśnienie blizn i plam potrądzikowych 21 g.
Cena: 7 zł.

Moja opinia
Bardzo łatwa w użyciu, bo wyciągamy dobrze nasączoną maseczkę, rozwijamy i nakładamy na twarz, niby proste tylko że ja nie umiałam dokładnie jej nałożyć fiu fiu chyba mam malutką twarz, bo dla mnie była za duża hehe :)).Kompres trzymałam o.k 15 minut.Skóra po maseczce była dobrze nawilżona, odświeżona i plus że nie musiałam jej zmywać:) Producent piszę, że rozjaśnia blizny i plamy, ja nie widziałam nic z tych rzeczy, ale zawsze podchodzę to tego sceptycznie, czyli aby był efekt widoczny trzeba parę razy produkt zastosować, może wtedy będzie szał.Ale aby produkt kilka razy zastosować to już są koszty, a za tą cenę można już kupić coś lepszego.
Czy zakupię ponownie? NIE

Pozdrawiam!!!

20 komentarzy:

  1. Kiedy miałam maseczkę tej firmy, tylko inną wersję :) Podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będzie promocja to może się na inną wersję skuszę :D:D

      Usuń
  2. Miałam maseczki z tej firmy i bardzo je sobie chwaliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło słyszeć :) mnie ta wersja troszkę zawiodła ;D:D

      Usuń
  3. Nie znam tej maseczki ale jeśli dobrze nawilża to bym się z nią polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię takie maski chociaż wszystkie są dla mnie za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jej nie miałam. Cena niestety bardzo nieekonomiczna :(. Szkoda bo lubię takie wynalazki.

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam jej już kilka razy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak ciężko nałożyć te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś maskę z tej firmy w innej wersji, ale jakoś mnie nie zachwyciła. Tym bardziej, że cena niemała, jak na jednorazowe użycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubie maseczek zbytnio w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo nie lubię takiej formy maseczek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha ha ha! Renatko! Ale Ci pięknie w tej masce ;)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ??? hehe bardzo Ci dziękuję :D:D

      Usuń
    2. Podważasz moje słowa czy popierasz?
      Bo JA CI TU Z SERDUCHA WALĘ PRAWDĘ
      A TY MI TYLE ZNAKÓW ZAPYTANIA - jakbyś wątpić chciała! :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam i raczej tak już zostanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go kiedyś kupowałam i nawet pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to Ci moja droga powiem, ze pasjami nie lubię maseczek w płachcie. Wole juz czymś wysmarować oblicze. A spokojne oczekiwanie w pozycji w miarę stabilnej zeby maska nie spadła, to raczej nie dla mnie... Ja za to znalazłam fajne serum w Helfach- przeczytaj u mnie i kupuj w ciemno póki jestes młoda i piekna 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczki na płachcie :D nie są złe,ale jak działają:)... wysmarować swoje oblicze,powiadasz??lubię i ja :D:D:D już lecę do Ciebie :*

      Usuń