środa, 5 lutego 2014

Miyo-pomadka

Kochani dziś pokażę Wam jakie cudeńko posiadam od MIYO lip me lipstick
kolor nr.4 


Od Producenta:
Młodzieżowa pomadka o zapachu budyniu waniliowego.
Apetyczna propozycja pięknego koloru i pielęgnacji.
Gładka konsystencja pomadki pozwala na łatwą aplikację. Bogata pigmentacja, trwale utrzymuje się na ustach, nadając im niesamowitego wyglądu. Po nałożeniu warstwy pomadki, wargi stają się elastyczne i pełne. 
Kosmetyk dostępny w ośmiu smakowitych kolorach.
Zawiera ochronne filtry UV



Moja opinia:
Miyo nr.4 Aprico Sorbet to piękny brzoskwiniowy pastelowy odcień.
Pomadka jest kremowa,bez żadnych drobinek,pachnie cudownie-słodkimi ciasteczkami.
Ładnie kryje,utrzymuje się dość długo,nie wysusza ust.
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego kolorku,to mój ulubieniec. 
Pięknie się prezentuje na ustach!


I jak podoba Wam się pomadka?
Zapraszam na stronkę MIYO  -bogata kolorystyka -dla każdego znajdzie się odpowiedni kolorek.
Przesyłam gorące buziaki!

27 komentarzy:

  1. No Reniu - strzał w 10tkę!
    Mój kochany, ukochany, najpiękniejszy kolor na usta ! :))))
    Super się prezentuje, a jeżeli jeszcze pachnie - to muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na ustach, aczkolwiek patrząc na pierwsze zdjęcie pomadki, a potem próbki na dłoni myślałam, że będzie dużo bardziej intensywna, a tu taki delikatny różyk jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Monika jest delikatny róż na ustach (na dłoni za mocne zbliżenie zrobiłam,dlatego tak wyszło-spróbuje rozjaśnić fotkę)...

      Usuń
  3. super kolor ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny ;-) lubię takie odcienie na ustach ;-) no i ten.zapach :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdjecie od gory gdzie jest odkrecona pomadka wyglada baardzo intensywnie, ale poniej na reku i na ustach wyglada przeslicznie.. Kocham takie kolory. Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, gdy spotkam je gdzieś stacjonarnie to przyjrzę się im na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolorek :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się , muszę zajrzeć na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą pomadkę, chyba nr 2. Jeszcze nie używałam, czeka na swoją kolei :) Jedyne nad czym ubolewam to to, że Pierre Rene nie podaje składu na sporej części swoich kosmetyków w tym MIYO :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgadzam się z Tobą(na stronce maja skład,ale na produkcje brak(w niektórych).

      Usuń
  10. Elegancko prezentuje się na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda delikatnie i świeżo. Podoba mi się ten delikatny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor na ustach a ja jakoś boję się szminek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila ja też się bałam,zawsze tylko błyszczykami bezbarwnymi podkreślałam usta-ale odważyłam się i nie żałuję :))

      Usuń
  13. Ma ładny delikatny odcień. :3
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie podkreśla usta. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przyjemnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj nominowałam cię do Liebster Award, zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jak wygląda na ustach :) Mam kolor nr 06 Fuchsia Glam i też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek sliczny , lubię takie ;)
    wogóle ładne usta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam pomadki z Miyo, ale wiem, że mają ogółem dobre kosmetyki, także skusiłabym się :) Śliczny kolor i usta Twoje :)

    OdpowiedzUsuń