czwartek, 23 maja 2013

MINUTKA OWOCOWA I ZIELONA

ZAPRASZAM WAS NA CHWILKĘ PRZYJEMNOŚCI Z MINUTKĄ !!


MINUTKA ZIELONA ORAZ OWOCOWA:)
Herbatka owocowa o smaku Wiśni z Żurawinką i Granatem zawiera 30+2 torebek herbaty.
Bardzo dobra herbatka owocowa, aromat ma wyrazisty,ale delikatny.Dla osób nie słodzących smak ma kwaśny (ja takie uwielbiam) ,ale po podaniu kostki cukru herbatka jest wyśmienicie pyszna,moje dzieci ją uwielbiają. Bardzo dobrze łagodzi pragnienie w ciągu dnia,a w sezonie zimowym bardzo dobrze mnie rozgrzewa.Smaczna,zdrowa i nie droga herbatka która gości w moim domu od długich lat!
Herbatka Zielona o smaku Opuncji z Pigwą zawiera 25+3 torebek herbaty.
Moja ulubiona herbatka zawszę dodaję z plasterkiem cytryny bądź grejpfrutem pychotka smak bajeczny.Ale bez dodatków też oczywiście smakuje pysznie Opuncja i Pigwa pachnie rewelacyjnie jak i smakuje:)
Herbatka w opakowaniu ma szczelne zamknięcie dzięki czemu przedłuża świeżość produktu.
A to wszystko dzięki producencie:
                                                   MOKATE S.A

                          
                        KTO NIE PIŁ HERBATKI? ZAPRASZAM DO MNIE!!

1 komentarz:

  1. Częstuję się owocową, bo najbardziej lubię czerwone i owocowe:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń