piątek, 10 sierpnia 2018

TOŁPA - DERMO MANI - SERUM DO RĄK I PAZNOKCI

Witajcie! Jak już zapewne wiecie, lubię dbać o swoje dłonie, czy to latem czy zimą, a kremy do ich pielęgnacji idą u mnie jak woda. Tym razem miałam okazję przetestować odnawiające serum do rąk i paznokci 5 w 1, od marki Tołpa. Czy się sprawdził? Tego dowiecie się dalej...


Serum do rąk i paznokci dermo mani, ujędrnia i wygładza skórę rąk. Rozjaśnia przebarwienia, nawilża i odżywia. Regeneruje i zapobiega starzeniu skóry rąk. Przywraca im promienny wygląd i witalność. Pielęgnuje i wzmacnia paznokcie.Zawiera kompleks nasion drzewa Tara i zielonych alg, olej migdałowy, masło shea, ekstrakt z mandarynki japońskiej, pochodną mocznika, glicerynę, keratynę.
Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydroxyethyl Urea, Coco-Caprylate, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Stearic Acid, Ceteareth-25, Glyceryl Stearate SE, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetyl Alcohol, Keratin Amino Acids, Peat Extract, Citrus Unshiu Peel Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Caesalpinia Spinosa Gum, Tetrasodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol


Produkt zamknięty jest w małej, zgrabnej i wygodnej buteleczce z pompką, która ułatwia nam aplikację.
Jedna/dwie pompki wystarczą na pokrycie obu rąk, dlatego wydajność jest tu świetna. Nic się nie wylewa, nie wypływa, dobry produkt do torebki. Serum ma lekką, delikatną i białą konsystencję, która szybko się wchłania i nie tłuści rąk. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, lekko kwiatowy, który towarzyszy nam przez pewien czas. Zaraz po aplikacji skóra jest miękka i nawilżona, a po dwóch tygodniach systematycznego stosowania nawet paznokcie stają się delikatnie, ale widocznie rozjaśnione. Tak więc, ja jestem zadowolona z produktu i szczerzę mogę Wam polecić! Cena około 18 zł/ 75 ml.

Znacie go? Lubicie kosmetyki Tołpa ?

24 komentarze:

  1. Miałem go ale żeby jakieś szczególne doznania były to nie zauważylem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpę znam jedynie z linii Nature Store z Lidla i mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Tołpa ma taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie średni przeciętniak. Nic specjalnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to z Tołpą się nie dogaduje, te kosmetyki dla mnie są jakieś takie nijakie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kosmetyku, jakoś nie wpadł mi jeszcze w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś, ale jeśli chodzi o kremy i mazidła do rąk tej marki to mnie zawodzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam od nich tonik i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakos Tolpa nie potrafi przekonac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za tą marką, ale to serum mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sezonie letnim dosyć często sięgam p takie lekkie sera, natomiast jesienią i zimą wybieram głęboko regenerujące kremy do rąk

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd się przyznać ale z tej marki to ja miałam tylko, żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tego typu kosmetyki do pielęgnacji rąk, ale nie wiedziałam, że marka Tołpa ma je w swojej ofercie ;) Może kiedyś uda mi się wypróbować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tę firmę, ale jeszcze nie miałam okazji testować jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam serum i było całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami sięgam po ich produkty, ale to serum akurat średnio mnie ciekawi. U mnie w roli takiego produktu występuje zazwyczaj produkt, który akurat używam do pielęgnacji ciała, jakieś fajne masło, czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu ale jakoś mnie nie ciągnie do ich produktów, dziwak taki ze mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dość drogo jak za tak małą pojemność :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem jakby się to serum u mnie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko co rozjaśnia paznokcie jest u mnie mile widziane, mam brzydki odcień paznocki i na wszystkie sposoby chcę go zmienić

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego produktu tołpy nie znam i w zasadzie dawno już nie miałam niczego tej marki :p

    OdpowiedzUsuń